Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

Ημερολόγιο Γέφυρας.....(1)



Είναι το πιο σπουδαίο έγγραφο του πλοίου

Βρίσκεται πάντα στη Γέφυρα του κάθε πλοίου, σε όλη του
την ζωή, από την ημέρα της ναυπήγισής του, μέχρι το τέλος του,
όποιο και αν είναι αυτό.
Στο ημερολόγιο της γέφυρας γράφονται όλα τα γεγονότα, πάντοτε
με αλήθεια, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο.
Χωρίς λάθη και σβησίματα, μόνο αν χρειαστεί γίνεται διαγραφή.
Παλαιότερα γράφαμε στο ημερολόγιο με το μολύβι, του ίδιου
χρώματος και τύπου, σήμερα γράφουμε με στυλό του ίδιου πάντα
χρώματος και τύπου.
Το ημερολόγιο που είναι πάντα στη γέφυρα του πλοίου είναι και
το αυθεντικό, το μοναδικό, επί 24ωρου, 365 μέρες το χρόνο.
Είπα, να αρχίσω τα ταξίδια μου στις θάλασσες και τα λιμάνια
όλου του κόσμου από το ημερολόγιο της γέφυρας.
Αυτό θα κάνω σε αυτό το καινούργιο μπλογκ του Καπετάν Δημήτρη
ταξίδια μιας ολόκληρης ζωής πάνω από 40 χρόνια (1963 - 2005)
Ότι θα γράψω στο ημερολόγιο γέφυρας, θα είναι σαν να είναι
γραμμένο στο ίδιο το ημερολόγιο της γέφυρας, και δεν χρειάζεται
να γράψω αν θα είναι πέρα για πέρα αληθινά.
Αυτό το ημερολόγιο γέφυρας είναι σχεδόν όλη η ζωή
του Καπετάν Δημήτρη, η ζωή που έζησε και αγάπησε περισσότερο
από την ίδια τη ζωή.
Από εδώ θα αρχίσω σιγά, σιγά το ταξίδεμα πάνω στο κύμα
το σερφάρισμα του πελάγους και των ωκεανών.
Από την πρώτη σελίδα του ημερολογιού της γέφυρας, που είναι
και η πρώτη σελίδα της ζωής του καπετάνιου στη θάλασσα.
Όλα είναι γραμμένα μέσα στην καρδιά του καπετάνιου και από
εκεί θα τα πάρει να τα γράψει, πρώτα στο μπλοκάκι της ζωής του
και μετά να τα γράψει εδώ στο μπλογκ του ημερολόγιου της γέφυρας.
Καλά ταξίδια λοιπόν με τα πλοία και τη ζωή του Καπετάν Δημήτρη.

6 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλοτάξιδο και αυτό το blog, Καπετάνιε μου!

Unknown είπε...

@ the return

Καλημέρα

Σε ευχαριστώ για τις ευχές
θα τις πάρω μαζί μου
στα ταξίδια μου

καλό σου πρωινό

Sigmataf είπε...

Νέοι ορίζοντες...

Μου φέρνει σε Καββαδικό και γουστάρω πολύ.

Unknown είπε...

@ sigmataf

Καλό σου απόγευμα

Νέοι ορίζοντες, να μην τα έχουμε
όλα μαζί, εδώ θέλει ανοιχτό
ορίζοντα μπροστά στην απεραντοσύνη
της θάλασσας.
Δεν είμαι ο καββαδίας
είμαι ο καπετάν Δημήτρης
αυτός ήτανε μαρκόνης

καλό σου βράδυ
σε ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Καλοτάξιδο καπετάνιε μου :)))

(Ξέρω, έχω μέρες να σε επισκευθώ, ντροπή μου)

Unknown είπε...

@ confused

Καλησπέρα

Σε ευχαριστώ πολύ για τις
ευχές σου

Εσύ δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι
είσαι καλή φίλη
όποιος αργεί να με επισκεφτεί
δεν είναι ανάγκη να ντρέπεται

πάντως σε ευχαριστώ

καλό σου βράδυ